Paying Money Everytime I Laugh

CHECK OUT MY NEW SONG HERE - ksi.lnk.to/PatienceID

Atsisiųsti

Peržiūros
5,569,691

Komentarai

  • all these jokes the people are saying is racist and nobody is gonna talk about that

    Random Random Prieš 15 val
  • 8:06😂😂😂😂😂 fucking hell

    SLAYER GAMINGSLAYER GAMINGPrieš 21 val
  • 10:09 the quiz part

    ImZhaldImZhaldPrieš 23 val
  • 1:25 dad death

    Tidier jamTidier jamPrieš dieną
  • So...my dad...died. JJ:burst out laughing!!

    ZencoGamingZencoGamingPrieš dieną
  • Lets get this to million likes so he does it again

    Ču MeČu MePrieš dieną
  • never cringed so hard in my life

    Hanna PlaicknerHanna PlaicknerPrieš 2 dienas
  • 10:04

    MINI_ MattMINI_ MattPrieš 2 dienas
  • did anyone else notice Ksi and Logan lick their lips at the same time 8:54

    Preston RamosPreston RamosPrieš 2 dienas
  • "What do you call a Muslim in a bath bomb?" "A bath bomb" That is so rascist. I hope this guy learns from his mistakes

    Shayaan sShayaan sPrieš 2 dienas
  • People: **Telling Funny jokes** JJ: slightly smiles and says nothing Guy: says my dad died JJ: AHAHAHAHAHHH

    Young dizz stomachYoung dizz stomachPrieš 2 dienas
  • My dad died and KFC laughed the hardest at that one lmfao

    Johnny ShipulaJohnny ShipulaPrieš 3 dienas
  • The joke gets me lol

    LToniKLToniKPrieš 3 dienas
  • Dude: my dad died KSI: * laughs* Dude: * sadly sobs *

    Isaac MorozIsaac MorozPrieš 3 dienas
  • Thanks for Not laughing at "Bath Bomb". I'm a Muslim and you Gained my Respect bro! Love you

    Zain ShafiqueZain ShafiquePrieš 3 dienas
  • Ohh Muslim in a bath hhha bro we are not stupid that's a lie about Muslims

    الجلاد zeidالجلاد zeidPrieš 3 dienas
  • why did u say my name nigga im bruhman

    MR. GAMERMR. GAMERPrieš 3 dienas
  • I love KSI so much but like I never understand what does he say in the beginning? Love u JJ

    B3B3Prieš 3 dienas
  • Was a child

    Ameth NdoyeAmeth NdoyePrieš 3 dienas
  • "What does Jake Paul have in common"

    Gooser gamesGooser gamesPrieš 4 dienas
  • 1:24

    Evil JuvenusEvil JuvenusPrieš 4 dienas
  • 😭😭😂😂

    Victor AdemefunVictor AdemefunPrieš 4 dienas
  • אוי בדיחות שואה

    Itay Gal30Itay Gal30Prieš 4 dienas
  • Currently watching while smooooooooooooooooooooooking weeeed

    Keir CanningKeir CanningPrieš 4 dienas
  • Seeing KSI getting even more disapointed, gets me disapointed

    Remon ValsRemon ValsPrieš 5 dienų
  • Is it just me or did jj laugh at the vegas kid

    Detective DangerDetective DangerPrieš 5 dienų
  • 13:20 can somebody tell me what he said?

    Ashton 09Ashton 09Prieš 5 dienų
  • Sends 50k to someone that kinda made him laugh

    YT ODYT ODPrieš 5 dienų
  • At 7:00 the time of the video i do not now wy these people think muslims are ises

    عبدالمجيد الرساسمهعبدالمجيد الرساسمهPrieš 6 dienų
  • An orphanage went to play baseball but he couldn't play cuz he coudnt run home

    solowrldsolowrldPrieš 6 dienų
  • Can we all get this video to 1 mil likes

    SubzySubzyPrieš 6 dienų
  • 5:02 ksi u gay af u acting like u r discusted but why u lookin at it?

    CopyCatzCopyCatzPrieš 6 dienų
  • Robbed it of tgfbro

    Jamie BickertonJamie BickertonPrieš 6 dienų
  • Surely thats joe weller doing the quiz..?

    Charles ThompsonCharles ThompsonPrieš 6 dienų
  • Bruh

    Kailyn FNKailyn FNPrieš 6 dienų
    • @Kailyn FN fax ekse

      GarethBroskiGarethBroskiPrieš 6 dienų
    • @GarethBroski Puck u ekse

      Kailyn FNKailyn FNPrieš 6 dienų
    • @joemamma

      GarethBroskiGarethBroskiPrieš 6 dienų
    • Hi

      Kailyn FNKailyn FNPrieš 6 dienų
  • the controller wr button dude woyld be really good at london 2012

    Tom GoreTom GorePrieš 6 dienų
  • On 3:09 he laughed but didnt paid it

    Nemanja MilenkovicNemanja MilenkovicPrieš 6 dienų
  • here’s one jj how do you get a million followers? run around africa with a water bottle

    Mohamed BezreMohamed BezrePrieš 7 dienų
  • 11:55 had me cringing 😬

    Garzi Dylan ThangarasaGarzi Dylan ThangarasaPrieš 7 dienų
  • 3:10 bruh he laughed but no pay

    Lil ScarnLil ScarnPrieš 7 dienų
  • 3:11 he laughed and didnt give the guy the money GG

    Drizzle iOSDrizzle iOSPrieš 7 dienų
  • Please use some of this money on a better mic I beg

    Z_A_KZ_A_KPrieš 7 dienų
  • Godbless man the slide show had me dead😂😂😂

    John GarciaJohn GarciaPrieš 7 dienų
  • ltclub.info/online/gppnmMdem2h-1ts/vaizdo-ra-as

    tony leontony leonPrieš 7 dienų
  • 4:40 anybody remember when that guy did the same thing the kid just did

    NotFroggyJuiceNotFroggyJuicePrieš 7 dienų
  • Why are all these jokes about race😂😂

    Shaquan EnglishShaquan EnglishPrieš 8 dienų
  • The PowerPoint guys delivery was on point

    ZamaxZamaxPrieš 8 dienų
  • 3:12 u laughed

    Yebac69 ytYebac69 ytPrieš 8 dienų
  • 3:10 he laughed

    hassanyBOIhassanyBOIPrieš 8 dienų
  • 12:55 ”im a monkey”😂😂

    Kova poikaKova poikaPrieš 8 dienų
  • Oh yeah yeah

    VoyagerVoyagerPrieš 8 dienų
  • Literally just racist overused jokes lmao only a few who actually were original

    StriveStrivePrieš 8 dienų
  • That was horrible half of the jokes were racist crap. Idk what I would do if I was in JJ's position.

    Tomato BoyTomato BoyPrieš 8 dienų
  • who are these people hahahha it was so bad it hurt

    Jessica SchlieckJessica SchlieckPrieš 8 dienų
  • jjs so funny

    Blair DoyleBlair DoylePrieš 9 dienų
  • So as a foreign viewer i can say this: british people arent funny at all, and most of them are white racists. Dang.

    ROTZOOIROTZOOIPrieš 9 dienų
  • I didn’t see one girl in this video even though they can make jokes

    iiOmq_Sillygirl5522iiOmq_Sillygirl5522Prieš 9 dienų
  • Poor fucking jj

    Carson WilliamsCarson WilliamsPrieš 9 dienų
  • “their both ashes”💀

    saylessMasosaylessMasoPrieš 9 dienų
  • get mil likes so we can see one more

    KralKralPrieš 9 dienų
  • CSI! You are one of the only few GODS! That ca bring Justice.to society and the world by roasting the centeruies biggest shit stain jake paul. I know you cannot dumpster him YET but does it not call for a complication of that shit stain jake paul??!

    SwimmingBirdSwimmingBirdPrieš 9 dienų
  • This guy used to have 22 millions subs right???

    Andre BaragliaAndre BaragliaPrieš 9 dienų
  • That kobe joke was pretty great. Tasteless yeah but pretty funny

    Rylie LynchRylie LynchPrieš 9 dienų
  • Half way to a milli on likes boi!!!

    Knight RaiderKnight RaiderPrieš 9 dienų
  • It’s funny because he wants to laugh but he can’t because he’ll get cancelled 😂

    BrxxzyBrxxzyPrieš 9 dienų
  • This whole video was awkward😂

    Quais AfzalQuais AfzalPrieš 10 dienų
  • Title of the video: Paying Money Everytime I Laugh what the title should be: KSI fan ass reveal

    K SK SPrieš 10 dienų
  • You kinda laugh like skooby doo

    Moutsilakhs GamesMoutsilakhs GamesPrieš 10 dienų
  • When ksi laugh i laugh

    Goldpatato 10Goldpatato 10Prieš 10 dienų
  • Jj’s pfp will always be funny

    Erdi ZymberiErdi ZymberiPrieš 10 dienų
  • Hey fellas, just so you know, telling edgy black jokes to a black guy, he won't find it as funny as you do. Alright, take care

    David LandryDavid LandryPrieš 10 dienų
  • I’d pay money for you to file.exe-delete-channel-

    Ew you actually Think you matter?Ew you actually Think you matter?Prieš 11 dienų
  • 9:20 yooo it’s miniminiminter

    fIamefIamePrieš 11 dienų
  • How many subs can I gain from this comment? Current: 0

    Skye Premium YTSkye Premium YTPrieš 11 dienų
  • Can someone explain the orphanage joke?

    Rz_RoasterRz_RoasterPrieš 11 dienų
  • .

    Oscar_Oscar_Prieš 11 dienų
  • KSI i think u should tell MO to lower the tone of the audio when u laugh or scream its very loud thx

    donald darkiedonald darkiePrieš 11 dienų
  • U know I never care abt the people who are making these bad jokes about the Muslim religion but this one PISSED ME OFF like what the hell do u think ur funny saying that like should I laugh or wot? Huh. Go get educated rn

    Zeina Al TahZeina Al TahPrieš 11 dienų
  • No one is gonna talk about the guy at the start he got heated over? LMFAO

    Royally ChallengedRoyally ChallengedPrieš 12 dienų
  • That caused me pain

    We are going to go see you soon I don’t knowWe are going to go see you soon I don’t knowPrieš 12 dienų
  • What's with all these 14 year old kids talking about Jews, shit is so sad

    Dan SharplingDan SharplingPrieš 12 dienų
  • Wtf is wrong with your subs my guy 😂

    XxBEASTxX520XxBEASTxX520Prieš 12 dienų
  • What humor does jj have

    Oskar Ardø-WestOskar Ardø-WestPrieš 13 dienų
  • From 5:00 he was like I made a mistake

    Hafiz HaiHafiz HaiPrieš 13 dienų
  • It’s kinda sad how hard people try. And seeing different people’s sense of humor

    Jake JutziJake JutziPrieš 13 dienų
  • Molester one is mad

    2082-Aryan Dennis2082-Aryan DennisPrieš 14 dienų
  • The awkwardness

    Aiden TAiden TPrieš 14 dienų
  • i love how ksi at 5:00 he is blocking the screen with his hand but he is taking a pic as well, looking slightly xD

    kitarikikitarikiPrieš 14 dienų
  • That fucking kid that said Muslim in the bath a hate him

    Arkz shortsArkz shortsPrieš 14 dienų
  • u are rly bad at this and u shouldnt dp this and u know it 2

    NippiNippiPrieš 14 dienų
  • Yo, the Powerpoint presentation was insanely good

    Guts did everything wrongGuts did everything wrongPrieš 14 dienų
  • 12:25 Playbutton???

    HussLegendsHussLegendsPrieš 14 dienų
  • Literally everyone’s sense of humor in this vid: racism=funni

    Awesomesause 111Awesomesause 111Prieš 14 dienų
  • Love u JJ. Keep up the great vids m8

    rhys woolfrhys woolfPrieš 14 dienų
  • That gemes that says press x, me calling out my guy logan on 8:45

    CodmYTCodmYTPrieš 15 dienų
  • 10:08 you can see the dudes youtube and twitch

    kesslerkesslerPrieš 15 dienų
  • My dad die ksi-hahahahahaha🤣🤣🤣

    Nio AfamasagaNio AfamasagaPrieš 15 dienų
  • so my dad died ksi dies of laughter

    harper gharper gPrieš 15 dienų
  • “I dont make money from my channel” - then why the fuck am i watching so many ads jj

    BOB SmithsonBOB SmithsonPrieš 15 dienų
  • Jj got no feelings😂

    Isaac IsraelIsaac IsraelPrieš 15 dienų